فروشگاه فایل -بزرگترین و قویترین فروشگاه فایل کشور

مرجع دانلود انواع فایل - پشتیبانی :09157269053-09330513771

فروشگاه فایل -بزرگترین و قویترین فروشگاه فایل کشور

مرجع دانلود انواع فایل - پشتیبانی :09157269053-09330513771

ایزو 10004 &10002 مدیریت رسیدگی به شکایت مشتریان - بصورت WORD- تعدادصفحه 39

ایزو 10004 &10002 مدیریت رسیدگی به شکایت مشتریان - بصورت WORD- تعدادصفحه 39

ایزو 10004 &10002 مدیریت رسیدگی به شکایت مشتریان - بصورت WORD- تعدادصفحه 39

هدف از تدوین این استاندارد ایزو 10004 amp; 10002 تشریح نحوه رسیدگی به شکایات شاکیان / مشتریان با توجه به جنبه های ذیل می باشد : افزایش رضایت ارباب رجوع از طریق ایجاد محیطی مشتری مدار که در مقابل بازخورها ، رفع شکایات واصله و افزایش توانایی شرکت ....................... بهبود و توسعه ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد